ÁSZF

Általános szerződési feltételek

Jelen dokumentum tartalmazza a Nyíri Dóra egyéni vállalkozó, mint szolgáltató (továbbiakban „Szolgáltató”) által a https://bedoora.hu/ domain alatt üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket (továbbiakban „ÁSZF”).

Az ÁSZF tartalmazza a weboldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybe vevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit.

Az ÁSZF hatálybalépésének ideje: 2019.02.08.

A Felhasználó személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Nyilatkozat rendelkezik, amely a következő linken található: https://bedoora.hu/adatkezelesinyilatkozat

1. Szolgáltató adatai: 

Név: Nyíri Dóra e.v.
Cím: 4220 Hajdúböszörmény, Táltos utca 10.
Telefon: 0630/9869185
Telefonos ügyfélszolgálati idő: 10-18
E-Mail: info@bedoora.hu
Web: https://bedoora.hu/
Adószám: 68226101-1-29
Kibocsátó cégbíróság: Hajdú-Bihar Megyei Cégbíróság
Képviseletre jogosult(ak) Nyíri Dóra
Adatvédelmi nyilvántartási szám: 51429687
Számlavezető pénzintézet: OTP

2. Felhasználási feltételek:

1. HONLAP HASZNÁLATÁNAK VALAMINT A RENDELÉSEK FELTÉTELEI

1. A Honlap ingyenesen elérhető bármely felhasználó számára. A megrendelni kívánt termék kiválasztására és megrendelésére bejelentkezés és bejelentkezés nélkül is lehetősége van a Felhasználónak.

2. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

A Szolgáltató a Honlapon minőségi női ruházatok online értékesítésével és ezeknek a termékeknek a házhoz szállításával foglalkozik. A megjelenített termékek webáruházunkból online rendelhetőek meg. A megvásárolt termékeket házhoz szállítással juttatja el a Szolgáltató a vevő által megadott címre. Személyes átvételre is van lehetőség, ennek címe: 4220 Hajdúböszörmény, Bethlen Gábor utca 23. “BeDoora üzlet” H-P: 9-12 és 14-18, Szo: 9-13

A termék mellett megjelenített ár egy darab termékre vonatkozik (kivéve ha a termékleírásban ettől eltérő darab szám szerepel), mely tartalmazza a törvényben előírt általános forgalmi adót (ÁFA-t). A feltüntetett árak azonban nem tartalmazzák a megvásárolt termékek házhoz szállítási díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól (pl.: színárnyalat), egyes esetekben csak illusztrációként szerepelnek. A Honlapon nem került elhelyezésre az egyes termékek fényképei között, a terméknek az összes elérhető színt (és méretet) ábrázoló termékfotója.

3. Honlapon történő megrendelés, szállítás:

1. A MEGRENDELÉS FELTÉTELEI

1. Rendelések feldolgozása:
Megrendeléseket leadni minden nap 0 – 24 óráig lehet. Webáruházunk minden leadott rendelést rögzít, a megrendelések feldolgozása pedig munkanapokon történik 8:00 – 16:00 óráig (rendelés feldolgozási idő).
Amennyiben a megrendelés leadása a rendelések feldolgozási idején kívül történik, akkor az azt követő első munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Minden esetben azonnal (de legkésőbb 48 órán belül) e-mailben visszaigazolja a Felhasználónak a leadott megrendelését. Ez még nem jelenti minden esetben automatikusan a Szolgáltató által a megrendelés elfogadását.

2. A rendelések kifizetés utáni szállítása:
A vevő által választott fizetési és/vagy szállítási módtól függően a csomagot, utánvéttel fizetésnél a megrendelés feldolgozás első napjától, átutalásos fizetés esetén az áru és szolgáltatás ellenértékének bankszámlánkon történő jóváírás napjától, a Pay Pal-on történő fizetés esetén az adott összeg beérkezett átutalásakor számított 2-8 munkanapon belül adjuk át a szállítást teljesítő cégnek.

2. A MEGRENDELÉS MENETE

1. A termék kosárba rakása
A termékeket a Honlap kategória oldalain lehet kiválasztani illetve szűkíteni a találatokat ár, szín és egyéb termékjellemzők alapján.
A Szolgáltató az egyes termék oldalakon, termékleírások formájában ad részletes információkat a kiválasztott termékről, annak jellemzőiről.
Rendelési szándék esetén a terméket ki kell választani a megfelelő méret és szín szerint majd kattints a “Kosárba rakom” gombra kattintani.
Ezután lehetőség van a vásárlás tovább folytatására vagy véglegesíthető a rendelés a “Kosár gombbal”.

2. A kosár tartalma
Itt módosítható a rendelendő mennyiség, törölhetők a kosárba tett termékek, és megadhatók a kedvezményre jogosító kuponkódok.

3. Adatok megadása
Ennél a pontnál szükséges megadni, hogy milyen névre és címre állítsuk ki a számlát, illetve hová történjen a megrendelt termékek kiszállítása. Itt van lehetőség új címek megadására is, továbbá itt lehet kiválasztani a fizetési módot.

4. Visszaigazolás
A rendelés leadását követően egy visszaigazoló e-mailt küldünk, a megadott e-mail címre, a rendeléssel kapcsolatos összes információval.

5. Adatbeviteli hibák javítása
A pénztár oldalon a”Vissza” gombbal lehet a megadott adatokat módosítani, javítani (név, cím, szállítási-, fizetési mód). Hiba esetén itt lehet a módosítani a rosszul megadott adatokat.

A Felhasználó abban az esetben adhatja le a rendelését, ha a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeit elolvasta és elfogadta azt.
A megrendelés elküldésével a Felhasználónak fizetési kötelezettsége keletkezik.

3. AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG, VISSZAIGAZOLÁS

1. Legkésőbb a rendelés beérkezésétől számított 48 órán belül a Szolgáltató egy megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mailt küld a Felhasználónak, amely e-mail tartalmazza a megrendelés lényeges adatait, így a megrendelő nevét, számlázási, szállítási címét, a megrendelt termékek tételeit, rendelt mennyiségeket, a megrendelt termékek árait, a szállítási díjat, a szállítási és fizetési módot. Amennyiben ez nem történik meg, abban az esetben a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól és a továbbiakban nem köteles megvásárolni a terméket.

2. A Szolgáltató és a Felhasználó között érvényes távollevők között megkötött szerződés, a Szolgáltató által, a megrendelés visszaigazolásával küldött e-mail megküldésével jön létre.

4. FIZETÉSI FELTÉTELEK

Utánvéttel:
A Felhasználó a megrendelt termékeknek átvételekor fizeti ki készpénzben a vételárat, melynek díja 990 Ft. 

Online bankkártyás fizetés:
A Felhasználó a megrendelt termékek vételárát online bankkártyás fizetéssel egyenlíti ki.

Banki átutalás:
A Felhasználó a megrendelt termékek vételárát banki átutalással teljesíti a Szolgáltatónak, a Szolgáltató a vételár bankszámláján való jóváírás után teljesíti a rendelést és küldi el a Felhasználónak. Közleményben feltünteti a megrendelés számát.

Utalási adatok:

Bank neve: OTP
Bankszámlaszám: 11773384-01349690
A kedvezményezett neve: Nyíri Dóra

 

Pay Pal:
A Felhasználó a megrendelt terméket a Pay Pal online fizetési rendszeren keresztül egyenlíti ki.

5. SZÁLLÍTÁS

1. Kiszállítás módjai:

A Szolgáltató a webáruház oldalán megrendelt termékeket kiszállítás útján juttatja el a Felhasználónak, vagy lehetőséget biztosít a 4220 Hajdúböszörmény, Bethlen Gábor utca 23. “BeDoora üzlet” H-P: 9-12 és 14-18, Szo: 9-13.

A Szolgáltatóval szerződéses kapcsolatban álló kiszállító és futár cég:
GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
Tel.: (+36 1) 802-0265
E-mail: info@gls-hungary.com

2. Szállítási díjak:

A Szolgáltató 30 000 Ft feletti rendelési összeg esetén ingyenes házhoz-szállítást vállal Magyarország területén. Kivéve ha utánvéttel rendeli a termékeket, mert annak díja 990 Ft.
A szállítási díjak egy megrendelésre vonatkoznak, az árak tartalmazzák az általános forgalmi adót.

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK  (Magyarország területén)
A szállítás módjaA szállítás összege 

Házhozszállítás GLS futárszolgálattal
Házhozszállítás utánvéttel
Személyes átvétel
30 000 Ft felett  futárszolgálattal
30 000 Ft felett utánvéttel

1490 Ft
2480 Ft
Ingyenes
Ingyenes
990 Ft
 

Az adott megrendelésre vonatkozó pontos szállítási díjat a Szolgáltató a megrendelési folyamatban, még a megrendelés leadása előtt, a “Szállítási mód” kiválasztása alatt minden esetben feltünteti.
További szállítási és egyéb kezelési költségek nem terhelik a Felhasználót!

3. Szállítási határidők:

A szállítási határidő függ a rendelés leadás időpontjától. A Szolgáltató a rendeléseket a rendelés leadását követő első munkanapon elkezdi feldolgozni, és legkésőbb a rendelés feldolgozás első napját követő munkanapon kezdeményezi a kiszállítást a szállítóval. A szállítást végző cég a termék szállítási címre való eljuttatását a címzett földrajzi helyének függvényében vállalja, így a szállítási idő rendelésenként változó, de általánosságban elmondható, hogy a szállító legkésőbb 2-10 munkanapon belül kiszállítja a csomagot a címzettnek. Ami készleten van 2-10 nap, nem készleten lévő terméken visszajelzés alapján
Felhívjuk Felhasználóink figyelmét, hogy a Szolgáltató nem tudja vállalni, hogy egy konkrét időpontra (órára és/vagy percre) teljesítse a megrendelt termékek kézbesítését!

6. ÁTVÉTEL

Szolgáltató a webáruházból megrendelt termékeket, kizárólag kiszállítással juttatja el a szállítási a szállító céggel, vagy a fent megadott címen van lehetőség átvenni a megrendelt termékeket az adott időpontban.

7. SZÁMLA

1. A Szolgáltató elektronikus számlát állít ki a Számlazz.hu szolgáltató rendszerének használatával, a megrendelt termékekről, amelyet a megrendelésben leadott e-mailcímére küldi el a Felhasználónak.

2. A Felhasználó által megadott szállítási címre szállítja ki a Szolgáltató a Felhasználó által megrendelt árut, a tulajdonjog fenntartása mellett. Az áru tulajdonjoga a számla pénzügyi kiegyenlítését követően száll át a Felhasználóra, azaz a vevőre. A kiszállított termékek elidegenítése esetén a Btk. törvényei alapján járunk el.

4. Elállás joga:

1. AZ ELÁLLÁS JOGA

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének alapján a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló (45/2014. II.26) kormányrendelet szabályozása értelmében a Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, amennyiben az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül visszaküldi a megrendelt árut a Szolgáltatónak.

1. Az eredeti kiszállítás költségét a Szállító nem követeli a Felhasználótól, abban az esetben sem, ha a Felhasználó ingyenes szállítással kapta meg termékeket és él az elállási jogával. Ebben az esetben is csak a termék visszajuttatásának költsége terheli a Felhasználót.

2. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. A nem rendeltetésszerű használatból keletkező anyagi kár okán azonban az eladó követelheti a Felhasználótól annak megtérítését.

3. A Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát a Felhasználó részére.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. kormányrendelet teljes szövege megtekinthető: Ide kattintva

A Felhasználónak panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz
Európiai biztottság online vitarendező weboldala.
A békéltető testületi eljárásban a vállalkozásra vonatkozó együttműködési kötelezettség (Korm. rendelet 387/2016. (XII. 2.) szerint a vevő panaszaival az alábbi békéltető testülethez fordulhat:
Megyei Békéltető Testületek elérhetőségeit ezen a linken találja:
Megyei Békéltető Testületek

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
Békéltető testület eljárásának kezdeményezése;
A Budapesti Békéltető Testület székhelye:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Telefon: 06 (1) 488 21 31
Bírósági eljárás kezdeményezése.

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

2. AZ ELÁLLÁSI JOG GYAKORLÁSÁNAK MENETE

1. Amennyiben a Felhasználó elállási jogával kíván élni azt az Elállási Nyilatkozat kitöltésével teheti meg írásban, levélben vagy e-mailben, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára

2. Az elállási szándékát a Felhasználó a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül jelezheti a Szolgáltatónak a fent említett módokon.

3. Postai levél útján történő elállásnál a levél postára adásának dátumát vesszük figyelme. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként adja fel jelzését, hogy a feladás dátuma egyértelműen bizonyítható legyen.

4. A megrendelt terméket juttassa vissza a cég címére postai csomagként vagy csomagküldő futárszolgálat által, vagy személyesen. A visszaküldési költség a Felhasználót terheli.

5. Az utánvéttel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni, így annak visszajuttatásának a költsége is a Felhasználót fogja terhelni!

6. Kérjük, ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak a megtérítését követelhetjük a Felhasználótól!

7. A termék vételárát és az alap szállítási díj összegét (amennyiben nem ingyenes szállítással lett elküldve a Felhasználónak a csomag) az elállást követően 14 napon belül a Felhasználóval történő egyeztetés és beleegyezés alapján a megadott bankszámla számra visszatérítjük, illetve egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!

8. A Szolgáltató székhelyére személyesen visszavitt csomag esetén, kiállítjuk a visszáru számlát és 14 napon belül a Felhasználóval történő egyeztetés után a megadott bankszámla számra visszatérítjük a termék vételárát.

5. Szavatosság:


A szolgáltató és vevő közötti szerződések a 45/2014. (II.26.) kormányrendelet alapján a felekre külön-külön kikötés nélkül az irányadóak.

A 6:159. § (2) bekezdése szerint négy féle szavatossági jog illeti meg: a kijavítás / a kicserélés / az árleszállítás / a vételár-visszatérítési igény, ami az elállás is egyben. Így kiemelten fontos, hogy kellékszavatossággal kapcsolatos, valamint a kötelező jótállás hatálya alá tartozó termékeknél felmerülő minőségi kifogás alkalmával is ugyanez a négyféle jogosultság illeti meg a fogyasztót.

1. Minőségi kifogás esetén szavatossági igénnyel élhet. A szavatosság a Szolgáltató hibás teljesítéséért való felelősségét jelenti. Hibás a teljesítés, ha a termék – a teljesítés időpontjában – nem felel meg a honlapon feltüntetett és a Szolgáltató által meghatározott tulajdonságoknak.

A Felhasználó a szavatossági igényét a teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti. A kiszállított termékekkel kapcsolatos minőségi kifogásokat a hiba felfedezése után a körülményekhez mérten a lehető legrövidebb időn belül köteles a Szolgáltatóval közölni.

A jogszabály fogyasztói szerződések esetében megállapít egy két hónapos határidőt, amelyen belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. A két hónapon túli bejelentés még önmagában nem eredményezi a Felhasználó jogainak elveszítését, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítenie a Szolgáltató részére.

Hibás teljesítés esetén a Felhasználó:
a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése nem megvalósítható, vagy ha az a Szolgáltatónak, a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.

b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a Szolgáltató a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének (megfelelő határidőn belül, Felhasználónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.

2. Jogi nyilatkozat és jogérvényesítési lehetőségek:


1. FELELŐSSÉG

1. Szolgáltató kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért. Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért. Ilyen esetekben a Szolgáltató együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

2. A Honlapot mindenki saját felelősségére használja. A számítógépes rendszerben bekövetkező esetleges késedelemért, hibáért, hiányos információ áramlásért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.

3. A Felhasználók által a Honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

4. Mivel a Szolgáltató nem tudja garantálni, sem szervere, sem a szerver internet kapcsolatának folyamatos működését, így a Szolgáltató nem vállal felelősséget a szerver esetleges meghibásodásából, elérhetetlenné válásából, a Szolgáltató honlapja tartalmának harmadik fél általi megváltoztatásából származó károkért.

5. Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap harmadik személyek jogait valamint a jogszabályokat, sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértsen.

6. A Szolgáltató és Felhasználó között a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján létrejött megállapodás megszűnik, ha a Felhasználó maga törli, vagy a Szolgáltató törli a Felhasználó regisztrációját.

7. A Honlap és annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. A Szolgáltató a szerzői jog jogosultja a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve a valamennyi grafikát és a Honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötleteket, megvalósításokat).

8. A jelen ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Felhasználónak a Honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel.

9. A Honlapon található tartalomról az információkat csak linkelt hivatkozással lehet felhasználni az interneten, a következő feltételek betartása mellett: Csak engedéllyel
– Jól látható módon, link formájában meg kell jelölni a forrást. A linknek az adott tartalmi elemre kell mutatnia.
– A https://bedoora.hu/ fő vagy aloldalainak más weboldalba történő beágyazása nem engedélyezett.
– A linkelő honlap nem keltheti azt a benyomást, hogy a https://bedoora.hu/ vagy a Szolgáltató támogatja az adott oldalon kínált szolgáltatás vagy termék megvásárlását, kivéve, ha erről a Szolgáltatóval, előzetesen megkötött szerződésben másképpen rendelkezik.
– A linkelő honlap nem tartalmazhat jogszabályt, harmadik személy jogait, vagy a közízlést sértő tartalmat.
– A linkelésre vonatkozó szabályok megsértése esetén a Szolgáltató jogosult a honlapra mutató link azonnali eltávolíttatására, ha az oldal üzemeltetője azt felszólítás ellenére sem távolítja el, továbbá jogosult arra is, hogy a jogsértéssel összefüggő és felmerült kárának megtérítését követelje.

10. Külön megállapodás nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve a keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy a meglévő adatokat felülírni.

2. PANASZÜGYINTÉZÉS ÉS JOGÉRVÉNYESÍTÉS


1. Felhasználó a kifogásait a megvásárolt termékkel a Szolgáltató felé az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő, levélben, e-mail üzenetben, vagy telefonon ügyfélszolgálati időben (munkanapokon 8:00 – 16:00).
Elérhetőségeken:

Levelezési cím: 4220 Hajdúböszörmény, Táltos utca 10.
E-Mail: info@bedoora.hu
Telefon: 0630/9869185
A Szolgáltató termékeivel vagy tevékenységével kapcsolatosan az esetlegesen fellépő Felhasználói kifogásokra legkésőbb 72 órán belül – melybe jelen ÁSZF szerinti munkaszüneti napok ideje nem számít bele – érdemben válaszol a vásárló kifogására, megjelölve benne a jogérvényesítés lehetséges helyét, módjait, valamint az arra nyitva álló határidőket.

3. Egyéb rendelkezések: 


1. Jelen ÁSZF kizárólag elektronikus formában magyar nyelven kerül megkötésre, a Honlapon leadott rendelések a későbbiekben visszakereshetők.

2. A jelen ÁSZF-t a Szolgáltató indoklás nélkül bármikor, a Felhasználók Honlapon történő előzetes értesítésével módosíthatja, például annak érdekében, hogy megfeleljenek a jogszabályok, illetve szolgáltatása esetleges változásának. Kérjük, rendszeresen tekintse meg a szerződési feltételeket

3. A Szolgáltató és Felhasználó közötti jogviszonyra a magyar jog az irányadó.

4. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

5. A Honlap oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével a Felhasználó elfogadja annak általános szerződési feltételeit is.

 

Frissítve: 2019. 02. 14.